Skjorta, kavaj och röda byxor!



Nu är Joakim här!!!

Eller han kom igår men iaf. Jag har dragit med honom på massa rolig heter, vi har varit och ätit på Thai, varit på stan, och han fick följa med på massa affärer :D Han fick även se mig riktigt sur eftersom att min däck exploderade på parkasleden! Han har också fått vara med massa av mina kompisar, bara tjejer... Stackars liten som inte får vara med nå killar xD

Vi har också lagat mat, åkt traktor och massa sånt roligt! Imorgon åker han hem, så då var de slut på de roliga :( Men nu väntar vi på att Ida ska höra av sig, ifall hon skulle komma eller inte. Om inte annat blir de väl en film eller något :D

Puss&Godnatt! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback