Mysiga sommarkvällar



Tagen i Piteå juni 2010


Nu har jag väl faktikst gjort klart allt som hundvakt idag! Slapp tvätta hans tassar, för dom var inte så smutsiga så då sa Katti att jag bara behöver göra de typ varannan dag. Så nu sover han på sängen som vanligt. Jag funderar på om jag ska städa upp i gästrummet, för han har bitit sönder något dunigt innan jag kom hit i söndags, så de är jätte mycket dun där. För man kan stänga dörren dit in, så han inte väcker mig vid 5 igen -.-' Får se, hur jag gör, kanske ger han en chans till

Jag vet väl inte riktigt vad jag ska göra nu, funderar på att kanske gå en sväng på stranden, är sugen på att ta mig ett dopp.. Men de är inge roligt att göra det själv, så jag får se hur jag gör :S Jag skulle jätte gärna typ vilja att någon kom och sov med mig någon natt, men det verkar inte som att någon är sugen. Fast Ida och Emil kanske skulle komma och umgås med mig i veckan, och sova här då, så då blire dom som får sova i gästrummet ;)

Nä, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men något blire iaf. Hejjs! :)

-Kommentarer
Postat av: anneli

Jag tänkte för du skrev att du hade flyttat på fb :D

- 2011-07-20 @ 07:40:16
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback