Tuttiiiii!

Tutti är ett mobbad ord som min nya orkesterledare använer som betyder alla på något språk xD

Jaa, idag började jag ju i en ny orkester. Helt ok var den,  det var liksom en orkester vad med kan man säga? Jag hade ju liksom tänkt Blowa mattias av stolen idag, men inte gick ju de, med tanke på att jag inte fick sola något xD Så han fick sitta på stolen hela tidan :O  Sen så ska vi tydligen till Tyskland v 19, men jag är inte helt säker på om jag ska med av 2 anledningar, vill kanske inte ta så mycket ledingt från skolan, och sen såååå mitt pass.... DET SER FÖRJÄVLIGT UT! Det ser inte ens ut som jag!

Imorgon äre äntligen fredag! Jag längtar som fan, jag vet inte varför, gör liksom bara det xD haha!

Men detta var ett totalt onödigt inlägg, och till ett onödigt inlägg kommer onödiga cam bilder :D







-Kommentarer
Postat av: syster matilda

ja, verkligen tutti tuttttar

- 2011-01-21 @ 14:12:26
-URL: http://matildaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback