Svenskaa

Som ni kanske har märkt, så skiter jag i listan, jag orkar fan inte, och deessutom har jag en lite bloggtorka just nu, för vi har ganska mycket med skolan och allt sånt där. Nu sitter jag och jag svenska, och är sviiiiin hungrig, men snart så har vi lunch, och vi har ingen matte, så vi har ganska långa hål. Och då måste jag gå hem och städa mitt rum xD HAHA!

Ikväll så kommer det hem lite folk till mig, vi ska ut och äta och så blire lite film och spel, jaa ni vet! :D Det kommer nog bli grymt roligt ;D

På lördag blire typ att plugga som fan! Ska skriva en SH sak plus att vi har prov på en måndag, vet inte lärare att det är förbjudet att sätta prov på en Måndag? som dom sa på SVEA, men engligt Calle äre myt, men jaa. Jag vet inte xD Och förhoppningsvis blire lite hockey också, eller kanske några åk i backen? För jag har fått slalomskidor nu! :D Det är bara skidor som fattas, och sen skulle jag behöva nya glasögon, jag hatar verkligen mina! DOM ÄR KASSA och repiga och allt möjligt, så man kan ju alltid hoppas att jag får nya BLINK BLINK ;)

På söndag, då blire dop i KÅGE, är grymt jävla nervös! Eftersom att jag ska sjunga och spela gitarr, låten är verkligen inte svår, inte ens lite. Men det är första gången någonsin som jag sjunger på ett dop! Och det känns ju lite stort, såå, jag har varit lite nervös hela veckan xD Och så klart så träffa lite släktningar som man aldrig träffar t ex Mia, ´min kusin, henne träffade jag sist när hennes äldre dotter döptes, och det är ju faktikst ganska så jätte länge sen xD  Och sist men inte minst, så blire ju ÄNNU mer plugg! :O

HOJJ ESTET är ingen chill linje nå mer :O

Dessutom ska jag läsa en engelska bok! Jag hatar att läsa på engelska!

på tal om böcker, så har jag förhandsbokat en bok, samma bok som jag läste på förra engelskan fast på svenska :D För jag började läsa om serien, eftersom att jag råkade hoppa in i 6e boken, men iaf den är as bra!!! :D

Men nuuuuuu, ska jag chilla vidare och läsa lite lite argumentationer ;D



Puss hejjs :) <3


For me, you are so fucking perfect! <3


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback