Skit dag!

Skolan idag var verkligen inte rolig! Hade bara kärnämnen! Började 8.15 med Svenska, sen SH och sist matte, men bara några minuters mellanrum på efter varje, så man fick ju ingen mat eller så i sig så det var jätte jobbigt, och hela matte lektionen var jätte snackig och så. Men jag jobbade på ganska så bra faktiskt :) Det var iaf jätte jätte tungt! Det kan jag lovaaaa!

Några bra nyheter fick jag iaf, jag MVG på eos projektet, riktigt nöjd med det! :D

Sen på engelskan så fick vi en bok som vi skulle börja läsa, och då blev jag lite sur eftersom att jag har 1 bok och en som nästan är slut som jag vill läsa klart innan, men nu blire ju så att jag måste blanda, eftersom att båda är låneböcker xD Men det ska nog gå bra iaf :) 

I måndags plockade jag med mig 3 böcker hem från skolan, en serie då. Och så bestämde jag mig för att jag måste läsa klart första boken ( Tredje boken i House of night serien ) innan fredag, för jag orkar inte ta med mig två böcker till Happis, och det läste jag klart IGÅR! Och hann dessutom läsa halva fjärde boken och nu idag har jag läst lite på den också, så nu måste jag hinna klart med den innan fredag. för som sagt, jag orkar inte ha med mig två böcker till Happis xD

Nä, nu ska jag börja tvätta bort mitt smink eftersom att min mamma ska bjuda mig på en solning, det kommer bli riktigt jävla skönt! Och dessutom blir man ju snyggt brun ;)

Lite roliga cam bilder ;)  Tagna nyss :D







Pöss och kram ;D

-Kommentarer
Postat av: sanna

aha, :)

- 2011-01-13 @ 13:06:09
-URL: http://enrosagrispaettmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback