Ni lyser upp mitt mörker <3

Sanna Boqvist



Vi har inte kännt varann länge, och vi är redan så bra vänner, och det kan verkligen bara bli bättre! Vi har så sjukt roligt tsm, och vi är så läskigt lika på alla sätt! Idag är jag verkligen glad att jag alltid lyckades smsa Calle när han var med dig! För våran vänskap är redan jätte fin, och jag vet att det kommer bli bättre. Och du betyder som fan gumman! <3


My Skanefors Hedman


Det var i Början på maj som vi började komma varann nära, på lägret till Piteå. Det var verkligen en sjukt rolig helg, och sen drillen efter det och sånt. Men när jag flyttade under sommarlovet blev det ju inte att vi höll kontakten så mycket. Men på 3e veckan när vi gick i skola, så började du i min klass! Och jag blev sjukt glad! Jag var typ as glad jätte länge innan du kom in i vårat klassrum, eftersom att jag typ visste att du skulle börja i våran klass. Vi hittade ju varann direkt igen! Och kunde ganska snabbt prata om mycket med varann, och umgicks varje dag i skolan, och nu mer hemma också. Men iaf, du betyder otroligt mycket, och jag är verkligen glad att vi är vänner :) <3

Amanda Jonsson



Du var ju en av dom första som jag fick kontakt med i skolan, och det är jag glad för eftersom att vi har hållit ihop sen dess. Jag kommer än idag ihåg när du och Amanda frågade om jag ville följa med er på stan och sedan gå och äta något, så gjorde jag det. Och vi pratade om allt och ingenting och vi hade riktigt trevligt! Du har verkligen varit lätt att prata med om typ allt, och speciellt vid vissa tillfällen, då har du verkligen varit diamanten i mitt liiv ! Jag är glad att vi håller ihop, jag vet inte mer vad jag ska säga förutom att du betyder som fan och jag älskar dig söötis :) <3

Amanda Hedlund



Du är ju faktikst också en helt underbar person! Alla minnen vi har tillsammans, från denna korta stund vi har kännt varann, det känns som att vi alltid har varit bästa vänner, men egentligen har vi ju bara kännt varann i ett halv år ungefär. Alla stunder med dig och alla andra har varit helt underbara, och det kommer bara komma fler och fler :D <3


Ida Eriksson


Vännen min som har funnits i mitt liv länge än vad jag kan minnas, jag kan inte ens komma ihåg första gången jag var med dig, och tvekar på att du kan det xD Men vi har ju så otroligt underbara minnen tsm, som när vi gick och promenerade med jätte klubbor, alla kvällar i din traktor med massa chips och onyttigheter (A) det finns ju så många så jag vet inte vad jag ska säga xD Om inte annat vill jag säga tack för att du alltid lyssnar, och tar dig tiden till att göra de :) Du är ju verkligen en av mina bästa vänner och du betyder så otroligt mycket! <3


Josefine Johansson


Även vi blev bra vänner på ganska så kort tid, men inte fan gör det mig något! Du är ju helt jävla underbar, saknaden av dig är alltid såååå hääääääääär stoor, och längtar alltid tills att jag får träffa dig igen. Både du och din syster Sandra betyder riktigt mycket för mig, ni är ju inget annat än älskvärda båda två! <3

Och till er andra, bara för att ni inte är på min blogg betyder det inte att jag inte älskar er ;) <3
Och ni som känner er träffade, ni är älskvärda! :D <3


-Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwvad söt du ärrrrrrrrrrrrrrrrrrr! du är ju bara bäst olivia!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

- 2011-01-14 @ 19:10:02
-URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback