Jag är tokig--

Men det visste ju egentligen redan alla?

Nu sitter jag här klockan är 03,29 och jag håller på att installera the sims på min data! För jag kan typ inte sova, eller nu blev jag ganska så jätte trött -.-' men så fort jag går och lägger mig i sängen igen blir jag pigg som bara fan :S

Nu håller jag på att vänta på att klockan ska bli kring 6 då ska jag höra av mig till Ida så ska vi på statoil eller något sånt, gissar jag. För jag behöver en PK! För att man ska orka hålla sig vaken nu hela natten och sen hela dan så man kan gå och lägga sig i tid så att man kliver upp i tid på tisdag så jag orkar upp på staaaaaan!!! :D

Eftersom att jag har grymt tråkigt medans sims installeras så tog jag lite små roliga cam bilder ;D






-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback