Dag 6 - min mormor och morfar


Ellen Holstad

Min mormor var en av dom finaste personer jag kan tänka mig! Jag var där jätte ofta när jag var liten, typ hela tiden. Hon brukade alltid ge oss pengar så fick vi gå till md´s och köpa en glass :D och sånt, ni vet som mormödrar är :D Tyvärr så gick hon bort för får några år sedan, eftersom att hon var riktigt sjuk :(

Vila i frid mormor <3 En dag träffas vi igen :)



Med min morfar är det väl lite som med min mormor. Han är en cool man, han verkar vara en man som har varit med om väldigt många saker i sitt liv. Han heter då Osvald Holstad och kommer från Norge vart han har varit med i krig och lite alls möjligt. Vi brukade åka med han till Norge förut, men nu är det ganska så jätt elängesen som vi har varit där tyvärr :S Men han hänger på fortfarande 83 år gammal :D Och äldre blir han :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback