Dag 1 - jag igenom mitt liv

Nå, men då.

Jag föddes 28 maj 1994, ett år vart jag inte minns något ifrån ;)

När jag var typ 3 år separerade mina föräldrar, så jag bodde mest hos pappa ett tag, men sen blev det varannan vecka. Men min mamma flyttade till luleå när jag gick i 3an typ, så då ända fram till somamrlovet 2010 bodde jag hos min pappa, och har haft en hyffsat bra uppväxt, folk i min omgivning skulle kalla mig jävligt bortskämd, det kanske jag är, men inte fan äre ju mitt fel eller hur ;)

Jag har alltid varit musik intressernad och älskar allt som har med musik oatt göra, jag började i min första kör när jag var typ 7, och jag började spela saxofon när jag gick i 4an, och spelar fortfarande, så är inne på mitt sjunde år! duktigt va! :D Jag skulle väl själv kalla mig hyffsat bra, speciellt på jazz och blues, eftersom att det är det jag tycker om :D Redan när jag gick i 5an visste jag att jag ville gå estet, och nu 5 år senare gör jag ju det också! :D

Jag älskar också att läsa! Det äre inte många undommar som gör, men det finns typ inget bättre på sommarn, att lägga sig och läsa en bok när man solar, eller när man ligger hemma och ska sova, men bok alltid! :D

Skolan gick väl sisådär för mig, det var väl lite små tjaffs och sånt, och man har varit ovänner och vänner, ja ni vet, som det är för dom flesta xD förskolan, låg och mellanstadiet gick jag på Sjöparken i 6an flyttade jag till Gunillaskolan och 6an där räknades till högstatiet. Och när jag skulle börja 9an blev vi förflyttade till Tallbackaskolan det första halvåret där var verkligen inte roligt, eftersom att vi verkligen var grupperade tallbacka elever och Gunillabarnen, och det jaa, var ju ganska barnsligt xD Jag fick iaf ut med 225 poäng, lite besviken, jag hade kunnat göra bättre, men eftersom att jag kom in på estet och så, så är jag väl hyffsat nöjd iaf.
Nu går jag då på estet, bor med min mamma och alla andra. Jag älskar min nya klass! Jag är även nybliven drillärare, leker med eld och 'lskar allt som har med musik att göra! :D

Nu vet ni lite mer om mig ;)

-Kommentarer
Postat av: matilda

du måste lägga in bilderna från helgen! annars får du skicka dem på [email protected] :)



jag har inte facebook så jag kan inte ta dem därifrån;)



//matilda

- 2011-01-18 @ 16:31:23
-URL: http://matildaniva.blogg.se/
Postat av: melinda

fan vad roligt att höra atte har gått så bra för dig när du har börjat i en helt ny klass och allt!

- 2011-01-19 @ 17:15:04
-URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback