Argumentation!

Sitter på skolan just nu, idag är det verkligen en riktigt jobbig dag! Vi har tre lektioner innan lunch, och alla är över 1 timme plus att vi hara har 5 minuters rast mellan lektionerna. DÖÖÖÖÖ säger jag bara :O

IDag efter skolan ska jag vara med Sanna :) Jag har matdag idag, så jag ska laga mat, baaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjs! Det är inte kul när man måste, bara när man vill xD OCh för första gången ska jag få åka hem till Sanna också, vi har alltid bara varit hemma hos mig, men idag blire annat :D haha ;D

Imorgon ska jag på orkestern för första gången, hoppas att det blir roligt :D Sen idag skriver jag på listan, missa inte ;)

-Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lillen

- 2011-01-19 @ 09:06:04
-URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback