Tjobre!

TJENA SNYGGINGAR!

Sitter just nu i bibloteket och har skrivit ut mina papper till Sydafrika uppsatsen nyss. Idag måste jag gå till skolsköterskan, så funderar just nu på om jag ska gå dit nu eller om jag ska gå på lunchen? oj ojj ojj vilket jävla drama!

Om inte annat funderar jag på att när jag får mina pengar om jag ska köpa en LHF tröja! Funderar starkt på de, dock kostar den 750 spänn! Tänk hur mycket vanliga kläder jag kan få för de :O Så kanske väntar med att köpa den tills jag fyller år ;)

Jaa, men nu ska jag sluta ta eran dyrbara tid och sticka och göra något spännande ;D


-Kommentarer
Postat av: syster matilda

olivia, nu får du väl ge dig! du är ju värre en fjortis som är galen i johan palm.

- 2011-02-07 @ 15:19:12
-URL: http://matildaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback