Lite ändringar i bloggen! :D

Som ni ser så har det blivit lite ändrningar i min blogg! Det första är ju då bloggsvar! Om ni känner att ni vill fråga mig något, så äre bara att använda den, ni får fortfarande väldigt skrivia frågor som kommentarer, men personlogen tycker jag att bloggsvar är lite roligare ;)

Det andra är att jag har börjar "tjäna pengar" på min blogg via bloggerfy. Inte för att jag kommer tjäna så jävla mycker pengar, eftersom att jag har gått och blivit väldigt oaktiv, men om det blir som förut att jag har ca 200 läsare om dagen. Då kanske det börjar säga tjing i börsen ;D

Mer ändringar kommer! My håller på med en ny header eller om det kanske till och med var design åt mig, kommer inte riktigt ihåg xD Men snart är utseéndet på min blogg inte densamme iaf! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback