För mig, är du helt jävla perfekt <3

Se där jag överlevde! Även fast jag höll på att köra åt helvete xD

Vi var även förbi Ulla och Hasse ett litet tag, och fick i sig lite fika! Så Ove beslöt sig att gå ett varv runt sjön, men jag orkade inte följa med. För nu har mitt knä blivit riktigt jävla ILLA! Det gör ont att både gå och köra bil och allt! Inte kul ska jag säga er! Och när jag skulle till Skolsköterskan idag, så var hon inte där! Hon var inte där på hela dan, så får göra ett nytt försök imorgon så hon får kolla på knä mitt :)

Funderar lite på vad jag ska göra nu.. Läsa min nya bok, läsa min egnelska bok, slå på en film eller hoppa i en dusch kanske? :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback