En helt underbar alla <3 dag!

Min kväll har varit helt jävla underbar! :D

Klockan 6 så var jag på kulturskolan och fick träffa mina gamla lärare Tomas, Jerker och Ubbe, fick även träffa alla andra Blue bird snubbar, typ Sigge och Tommy, och det var så jävla roligt! Så dom berättade som vanligt för som andra vad bluebird är och så. Sen så började vi spela! Och vi spelade och spelade i 3 timmar! Så jävla underbart det var! Att få släppa loss och spela, att få känna klappen på sin axel när man gjorde något snyggt! Det saknar jag verkligen med Gällivare. Att få spela ett riktigt jävla snyggt solo, för att sedan få en klapp på axeln och att någon berättar att man gjorde något rikigt bra.

Men iaf, den 14 Mars så kommer vi ha en konsert med dessa låtar! Och jag är överlycklig! EN KONSERT! Det känns som att jag aldrig får uppträda nå mer :( Så då blire jazz igen nästa måndag 1 timme och sen troligtvis 13, och absolut 14 mars! :D

Sen sa min nya lärare att till hösten ska dom troligtvis starta en jazz grupp i Luleå, och vem blev as glad? jo JAAG! :D

Nå, nu har jag fått göra det väldigt jobbiga och det är att säga hejdå till Gällivare IGEN! Men det är värt det varje gång jag får spela jazz med Tomas och gänget, för det är så underbart! <3 :D



På Bluebird lägret i Januari :D


-Kommentarer
Postat av: Ntherese

Sv; kul att du vill vara med! Lägg gärna din kommentar om att du är med i det här inlägget http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-1.html tack!:)

- 2011-02-14 @ 22:32:49
-URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback