Oj nu var det längesen


Jag och den allra finaste <3

Nu är det längesen som jag har bloggat. Men jag har verkligen inte haft någon lust. Vad händer annars då? Jag inte allt för mycket, men ändå väldigt mycket. Det har nyss varit jul, fick otroligt fina julklappar, orkar inte skriva ut allt, men fick bland annat en iPhone 4s.

Jag har kommit fram till att jag har otroligt fina vänner. Jag har kommit fram till att jag saknar många av mina gamla vänner så otroligt mycket. Jag har kommit fram till att jag saknar min gamla klass, från Gunillaskolan. Jag har kommit fram till att ibland måste man göra jobbiga saker för att kunna gå vidare och kunna må bra.

Jag kom idag hem efter att ha varit några dagar hemma hos pappa i Malmberget. Skulle egentligen vara där fram till fredag. Men jag saknade min pojkvän, och mina julklapps pengar brinner i fickan så jag ska shoppa lite antigen imorgon eller på fredag.

Detta blev nog bara ett jobbigt inlägg att läsa. Men nu ha rni fått läsa någonting iaf.

Puss&godnatt.

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

hej!!! :D kul att du bloggar, hihi

- 2011-12-29 @ 13:39:05
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: anneli

tja snygging, du vet väl att det är här min nya blogg ;)

- 2012-01-02 @ 19:58:04
-URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback