Storstädning!

Idag har jag städat mitt rum! Som bara fan! Dammsugit, dammtorkat, rensat plockat undan! Allt man bara kan tänka sig, har dock inte kunnat skrura eftersom att någon har tappat bort moppen :O Fråga mig inte hur man kan tappa bort en sån xD Sen har jag varit och pantat flaskor också, fick fan 170 spänn! Och då var vi 3 stycken som delade! Så det var flaskor för över 500 kr xD

Men iaf mitt ru, har fotat före och efter bilder xD

Före





Efter





Något stor skillnad va? ;)

Men nu ska jag slänga in den här listan, sen ska jag fortsätta på NKn :)

-Kommentarer
Postat av: Marie

Ja stor skillnad.. :) Och du verkar ha ett riktigt mysigt rum. Kram

- 2011-04-03 @ 16:55:25
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback