Sööndag hela dagen lång! :D



Foto Amanda Jonsson

Nu är jag äntligen hemma i Luleå! Idag så när jag stod och väntade på tåget så kom det en buss full med överaskningar, inget annat än min gamla kör! Snacka om att jag blev glad, fick också då träffa min 3männing som fyller 16 år idag! GRATTIS! Så det blev massa kramar och massa skrik när vi fick se varann <3

Som vanligt så var tåget försenat, men bara 20 min så det gjorde inte så mycket. Speciellt inte eftersom att Tobbe och hans pappa var där, och dom två är då verkligen ett par roliga figurer. Så jag hade riktigt trevligt även om det var lite kallt och så.

På tåget var de då planerat att jag skulle jobba matte, men det blev att kolla på film ist, och det ska jag fortsätta med.

Puss och god natt alla söta läsare :) <3


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback