Nu jävlar ger jag upp!



Jag och söta Emma. Dessutom på tal om Emma.. JAG SAKNAR DIG JOSEFINE!! <3

På tal om att ge upp, har jag någonsin sagt att jag inte gillar min nya granne? :O:O För er som inte fattar så är min nya granne min engelska lärare. Kul va... Hennes byggarbetare väcker mig varje morgon kl 07.00, sen så gör dom så att man måste tabort vattnet från oss hela tiden, oftast helt utan förvarning.
Men iaf! Nu är det ju så att jag har fått massa glosor, och jag har fått in alla förutom typ 15 stycken, och dom kommer jag inte få in heller! SÅ JAG ÄR GANKSA KÖRD IMORGON ifall det skulle vara så att hon har valt just dom 15 glosorna -.-'

Men iaf, jag håller på att kika runt efter en till sån där 30 dagars lista, eftersom att jag älskar att göra dom helt enkelt xD Har hittat några, men ska jämföra dem innan jag slänger in den här :)

Så nu skiter jag helt enkelt i engelskan, hoppas som fan att det går bra imorgon xD Och så tar jag och slår på min ljudbok och hoppas att jag drömmer lika fina drömmar som iförrgår och i natt :D <3

Btw, någon mer än jag som längtar efter sommaren? Som faktikst snart är här i Luleå!! :D:D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback