It was only just a dream

Nu har jag varit ganska dålig på att blogga, men jag har inte så jätte stor ork, eller tid har ganska mycket i skolan nu som jag måste ta tag i. Har liksom 2 redovisningar och 1 prov bara på fredag, och sedan har jag ett matte prov som jag måste göra eftersom att jag var borta när de var. Så jag pluggar för det mesta just nu.

Men jag fick en jätte rolig överaskning igår. Det ringde en kille till mig som hette Jan som är med i norrbottens bigband och frågade om jag ville börja spela i AYJO Artic youth jazz orchestra snacka om att jag blev glad då! Det är liksom något som jag har viljat göra i flera år! Då samlar man typ dom bästa jazz musikerna i norrbotten och så spelar man, och det verkar vara så sjukt kul, dessutom är man ute och reser också! Så det är ju också ett stort plus! Och när jag fick det samtalet kände jag verkligen In your face Ove Kalander som sa att jag var dålig på att spela saxofon!

Men nu ska jag göra min power point och skriva klart mitt anförande om när jag var och såg på Movits! under PDOL 2010! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback