Hojj nå fan blir man ju less!

Fan vad jag är irriterad! Min musiklärare som jag hade i 6an, 7an och 8an sitter jävligt ofta och snackar skit om mig om hur dålig jag är i musik och att jag knappt kan någonting när det gäller musik. Sitter han då och säger till min lillasyster som är två år yngre än min och har just fått sina första betyg. Hon har nyss fått min gamla, men av hennes förra så fick hon MVG för att hon är ju så klart värd det. Men min gamla lärare kommer sänka henne, dels för att HAN inte tycker att hon är nog bra, men det var/är både hon ochjag engligt LÄROPLANEN! Och sen vill han inte sätta ett MVG på henne eftersom att musikläraren är min pappas mostersman. Så dom känner varandra, så hur sjukt är inte det?!

Och det som är så jävla sjukt! Jag fick aldrig ett MVG av Ove då. Eftersom att han tyckte att jag var inte bra för att jag hade ett breddgerister, för jag sjöng, spelade lite piano, lite gitarr och lite av allt möjligt. Jag kan det mesta med andra ord. Och sen är jag inte nog bra på att spela saxofon. några månader senare fick jag stependium för att jag var så bra på att spela saxofon, och sen så kom det personer från norrbottens big band och berömde mig för mina solon. Men iaf, när jag böt skola och började på Tallbacka, så var jag inte så mycket på musiken, för det var mycket möten och resor som drabbade musiken, men jag hade cirka 5 lektioner och hann ha 1 eller 2 uppträdanden så jag fick MVG! utan att ens behöva anstränga mig och min nya musik lärare Natte, var jätte nöjd med det jag gjorde och tyckte att det var toppen bra så jag fick MVG med guldstjärna som han sa att han skulle sätta som betyg.

Nu går jag på ESTET-MUSIK och det går svin bra! Jag har fått än en gång MVG och alla lärare och nöjda med det vaf jag gör, dom berömmer mig och säger att allt går svin bra!

Hojj just nu är jag sjukt irriterad! Men är det bara jag som ser att det Ove gör är så jävla FEL! :O

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

vilken idiot! :o

- 2011-04-14 @ 21:32:13
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: matilda syster

du glömde den bästa delen!! när jag kallade han efterbliven och smällde igen dörren framför näsan på han! fyfan vilken människa

- 2011-04-14 @ 21:51:58
-URL: http://matildaholstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback