Gammel smurfen! :D

Nu är jag hemma igen. Det blev att fara ut en sväng med Ida och Emil, lika kul som vanligt. Först åkte vi traktor på raggen, och sen i malmberget, när vi var i mampa fick vi punka på traktorn, så vi fick sakta åka hem till Ida som inte alls bodde långt ifrån. Så då satt vi där och lekte med hennes söööta katter! Och sen for vi igen, men med Emils bil, så när vi kommer till sporthallen

Emil: Ska jag prova igen
Ida: Nä, gör det inte.
Jag: Borde jag bli rädd?!
Ida: Ja, det borde du

Men iaf, han skulle då sladda som bara den, och när han gör det och det går fort som fan, så sjunger dom på skivan Vad fort det går, visst är det roligt, ja det är det. Haha, det var fan epict! :D xD

Men nu ska jag typ sova, blev faktikst ganska trött. Så godnatt alla fiina! <3


For me you are so fucking perfect <3

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback