Don´t you bring your sadness down on me, your peace is free

Tjo ^^

Sitter här hemma och kom hem för inte allt för längesen, så nu har jag hunnit kolla Facebook, och gjort lite allt möjligt, så tänkte att jag kunde ju slänga in ett inlägg här :)

Skolan idag var faktikst ganska roligt även om de var fredag xD det har ju kommit en massa Sydafrikaner till skolan, för att hälsa på oss, så dom hade hissat Sydafrikanska flaggan xD Skulle ta ett kort, men det snöade så mycket så jag tordes inte ta upp kameran xD

Sen på idrotten spelade vi badminton! Och det var sjukt kul! Har ju spelat lite till och från i nå klubbar, men har väl int ehittat någon som jag trivdes bra i. Men fudnerar på om jag kanske ska ta och hitta någon klubb här i Luleå, eftersom att den lär ju vara mer seriös än vad den i Gällivare var xD

Men nu ska jag snart hoppa i duschen, hejjs! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback