Dag 3 – Mina föräldrar.



Här har vi då min lilla mor. Som faktikst höll på att dö när hon födde mig. Så jag har ju faktikst begått ett allvarligt brott, som då är mordförsök. Men som tur är så överlevde hon! :D Vad ska man säga, hon är min mor och jag skulle inte byta ut henne, bara kanske när hon är sur xD Men vem vill inte byta ut sina föräldrar då liksom? XD Men iaf, jag älskar henne och hon verkar älska mig även fast jag nästan dödade henne..



Här är min älskade far, som jag också älskar väldigt mycket. Tyvärr så får jag inte träffa han lika mycket nå mer eftersom att jag har flyttat. Men det är alltid lika kul och träffa honom när jag får. Och samma som med mamma, honom vill jag också byta ut när han är sur (a). Hojj.. Jag kommer nog bli välldigt jobbig när jag är sur med tanke på att båda mina föräldrar har ett ganska jobbigt temprament ibland xD Stackars mina barn...

Men iaf, min far. Han som alltid är öooen med plånboken åt mig, och det uppskattas, eftersom att jaaa. Jag har ett ganska stort shopping beroende. Speciellt, på kläder :S

Men, jag älsar båda min föräldrar, de ska ni veta! Dom är bääst! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback