Dag 1 – Presentera mig själv.



Jag heter Olivia Holstad och bor i Luleå. Jag är 16 år och går på gymnasiet, på estetiskaprogrammet - musik. Vart jag trivs väldigt väldigt bra. Jag flyttade till Luleå i Juni 2010, så jag har bott där i snart 1 år. Jag har skaffat mig väldigt många nya vänner som jag älskar som fan och dom är helt underbara. Jag lever också med att inte kunna träffa mina bästa vänner från Gällivare så ofta, eftersom att jag inte är i Gällivare så där jätte ofta.

På min fritid håller jag på med ganska mycket saker, jag är drillärare, och själv håller jag också på med elddrill. Jag sjunger väldigt mycket och försöker också klinka lite på gitarren. Jag har spelar saxofon i 7 år, men har nyss lagt av med orkestern som jag började med när jag flyttade till Luleå, eftersom att den sög. Så nu väntar jag på att dom kommer börja med en jazzgrupp.

I Gällivare var jag hyffsat politisktaktiv också, och var både med i elevrådet och var ordförande i nian. Och så var jag även med i ungdomsrådet, vart jag fick åka på lite kongresser och sånt. Även fast jag nu har flyttat till Luleå så är jag med i ungdomsrådet i Gällivare på distans, så jag får reda på allt som händer iaf.

Det var väl jag i korta drag. Om ni undrar något mer om min så får ni gärna ställa en fråga, i frågeslapten i menyn :)

Kram

Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback