118800 vs 118118

Jag skickade till 118800 och till 118118

vem är tjejen som ligger bakom www.minlillagronaflodhest.blogg.se

118800

Är en tjej som är så online som man bara kan vara. Dagarna fylls av febril aktivitet på msn och facebook och andra forum. Hon skriver en egen blogg och läser 300 andra bloggar om dagen, där kissie, dessie och Paow är de självklara favoriterna. Livet utanför datorn är inte så spännande dock, fram och tillbaks till skolan och lite folköl och hångel på helgerna

118118

Hejsan! minlillagronaflodhest.blogg.se är en rödhårig tjej som gillar att fotografera och gå på tivoli. Hon skulle besktiva sig själv som tossig och trött. Hon har färgat håret ett X antal gånger och ibland snarkar hon när hon sover.

haha, ja man kan ju säga att 118118 stämde då mest, och 118800 hade ju åt helvete fel!

Men här är jag!

Olivia Holstad

- Fotograferar
- Går estet
- Älskar musik
- Älskar att dansa
- Att gå på tivoli är ett MÅSTE under en sommar, minst 2 gånger ;)
- Älskar mitt röda hår!

Och ja lite sånt men nu en fråga till er läsare! Hur uppfattar ni mig? :D



Olivia Holstad 16 år, känd som Gällivarebon

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

som världens bästa gällivarebo! <3

- 2011-04-06 @ 23:40:18
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback