Oh Romeo, where do you have your girlfriend now?

Nä nu ni söta läsare, ska jag slå på min ljudbok som vanligt och sen blire sängen, börjar ju fan 8.30! imorgon!!!! Det är ILLA :S Har dessutom idrott, och jag har inte ens packat väskan. Och inte nog med det så har vi matte prov imorgon, och inte nog med det! Vi kommer typ inte hinna äta lunch imorgon, vilket betyder att provet kommer gå åt helvete, och sen på idrotten ska vi inte tala om, jag kommer vara en liten snurrboll xD Hoppas bara jag typ inte svimmar inför ny klassen :S Det var nog jobbigt inför den gamla som visste att jag svimmade ibland. Nä, här kan fan inte svimmas, jag sa på club nordic! Får ta och köpa ett äpple eller något ;)

Pözz&Godnaaattt <33



Hold on, just a little while longer.
Prey on, just a little while longer.
Fight on, just a little while longer.

Everything is gonna be allright!

-Kommentarer
Postat av: josefin

nu har det börjat bli lite dålig uppdatering oliven :P

- 2010-10-05 @ 21:00:24
-URL: http://yourelookingood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback