Jag älskar min klass!

När jag slutade från förra klassen trodde jag verkligen att jag aldrig någonsin skulle hitta så bra klass igen. Men vetu det gjorde jag! Denna klass är till och med bättre! Vi har alla ett gemensamt intresse. Och vi har jätte bra sammanhållning. Vi har verkligen hittat varandra!

Och gissa vad! imorgon ska vi ju och tälta! En till sak, vi gjorde aldrig någonsin något med förra klassen alla tsm. Vilket vi ska göra nu med min nya :D

Så klart saknar jag ju vissa i min gamla klass. Absolut inte alla xD Jag känner iaf att jag drog en vinstlott när det gäller klassen! :D

ES1A äger! :D <3

-Kommentarer
Postat av: Asena

va fin blogg du har olivia <3 :)

- 2010-09-26 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback