Ingen bakning idag xD

Det blev ingen bakning idag, för ingen orkade gå och handla xD Så det blir ist att baka imorgon, och då måste jag ju verkligen eftersom att dom ska ätas på fredag ;)

Om inte annat skickade jag in lämppapprerna idag, så hoppas verkligen att jag får börja köra snart! :D haha det är bara att hålla sig inne då xD

Imorgon blir det nog även att träna med Frida eftersom att det inte blev något idag, hoppas vi kan kirra något rikigt bra program, men vafan det ska vi nog lösa! :D Måste även snart ta och beställa eldstavarna, så vi kan börja med det också. Men det kan ju vara ganska bra på vintern så at vi inte bränner upp något ;)

Nu blire iaf att slänga mig i sängen med en film iaf

Puss & God natt! :D

Bjuder på en liten rolig bild också, det är ju så tråkigt med bildlösa inlägg


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback