I´m all alone and I need you now

Jag känner liksom att jag måste skriva av mig lite. Men jag vet inte riktigt vad jag vill skriva :O Känner mig ganska glad, för jag har ganska många läsare på min blogg :D Eller många vet jag inte, men kring 30 unika typ varje dag xD

Nu om inte annat så sitter jag och kollar på en film på 5an som nyss börjat xD Kan ju alltid hoppas att det är något att se.

Jag är ledsen  för att jag har börjat bli lika trött igen som jag var i Gällivare. Jag är typ trött konstant!

Jag är glad För att jag äntligen har pengar igen, fick studiebidraget idag faktiskt xD

Jag är glad För att jag har fått ett jobb, eller två. Jag har fått ett jobb som bagerska till ett realeseparty, och kommer förhoppningsvis tjäna lite pengar på det :) Sen har jag ju drill jobbet också, som kommer igång efter jul :)

Jag är lesen för att typ alla mina kläder är förstora! Jag blir jävla galen, och jag har typ inte råd att köpa nya! :O
Jag är glad för att jag har gått ner massa i vikt, sitter och kollar bilder från förra sommarn och allt, och jaa det är stor skillnad på mig

Jag är ledsen för att min data har gått sönder )=

JAG ÄR GLAD För att André har börjat i min klass! :D

Jaa, nu äre väl inte så mycket mer jag har och säga XD

PUSS&GODNATT ;)




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback