Home! :D

Egentligen skulle jag ju liksom vara med Frida och drilla idag. Men eftersom att vi itne har någon lokal än så skulle vi vara ute, dock blev ju inte vädret det bästa liksom:S

Jag känner att jag håller veekligen på att bli sjuk just nu! Kan typ knapps andas för att jag är så täppt i näsan och jag känner mig verkligen trött och sliten!

Idag så ska jag plugga matte som fan, men inte sån där tråkig matte utan en mycket jobbigare matte. Har ju fått ett litet jobb vart jag ska baka en massa grejs, så måste liksom räkna ut ett styckepris på bakelserna xD Så måste liksom veta hur mycket mjöl och saker som ska vara i en liten cup cake xD

Men nu ska jag ner till Bd Pop och hämta mina biljetter:D h


hejjs!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback