Dålig på att blogga :(

Nu har jag ju blivit dålig på att blogga igen, jag var ju faktikst ganska bra här för ett tag sedan :)

Helgen då. Ja det var ju riktigt roligt. Haha Malin har riktigt liten lägenhet! Mitt rum hos min pappa är större xD Men det gick ju iaf. På fredag gjorde vi ingeting alls, när vi kom dit slog vi på en film och så somna vi typ xD

Borde påpeka att jag är/var ganska sjuk så jag har hostat och snorat oc mått allmänt dåligt som fan!

Men iaf på lördag så på dan for vi på stan ett tag, sen gick vi hem igen och efter det gick vi på kalas hos Malin och Mini JD som jag kallar han, men egentligen heter han typ Dennis eller något xD Sen iaf gick vi och bowlade, och sen belv det typ sängen eller vi kollade film och lite sånt.

På söndag bestämde jag mig för att jag tänker inte sitta på en buss i  6 timmar och hosta och ha mig, så jag åkte till pappa och var där över natten, det var riktigt härligt. Har saknat han och min stora sköna säng! :D Så jag åkte då hit igår igen.

Så jag var ju inte skolan igår så då hade vi fått nå papper som Anton var jätte snäll och tog åt mig. Tack Anton! :D

Men idag så hade vi bara Svenska och Eos det avr riktigt skönt! Haha, det var så kul för efter maten idag så satt socarna vid skolan, så jag ba. " Anton, ska du inte gå och hämta en knapp åt mig?" så han typ " Men ska jag?" jag sa så klart jaa. Så då gick vi dit och tog massa knappar och dom ba stirra på oss xD Och inte nog med det vi tog en varsin KAKA! :D fan vad BADASS

Men nu har jag verkligen skrivit ett långt inlägg, hoppas att ni orkade läsa ;)

Men nu ska jag snart typ sova eller något, måste kolla upp när vi börjar imorrn xD

Haha, men God natt sötnötar! :D:D

-Kommentarer
Postat av: Anneli

Trivs du på skolan då? :)

- 2010-09-15 @ 16:10:30
-URL: http://beautifulandstrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback