Bubbli bubbli bubbli

Alltså dissa rubriken! Visste ine riktigt vad jag skulle skriva :O

Men vad har hänt då?

Ja, om inte annat har jag bytt inså på skolan, hade ju sång tidigare. Men det var så jätte många som hade valt det, så jag och några andra som ville kunde byta. Så jag böt till saxofon då :D Men det lät som att skolan skulle prata emd Kulturskolan, för jag hade spelat så länge och var för " bra" Så det fanns ingen nog bra lärare typ xD Så jag kanske komma kunna fara med Bluebird iallafall! :D

Imorgon så ska vi tälta på F21 med klassen. Jag tror verkligen att det kommer bli jätte roligt! :D Anton ska ha med sig gitarren också, så det kommer nog bli riktigt mysigt! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback