Say no to drugs!

jaa ni, vad ska jag skriva om idag?

Igår blev det ju att fara på nattbion med Josefine, Det var ju ganska bra filmer, men höll på att somna på varenda en! Som tur är hade jag Rasmus på min vänster sida så jag typ somnade på han xD Filmerna var btw Vampyrer suger, Drag me to hell och grown ups. Efter bion så var det över en timme innan bussen skulle gå så jag och Josefine bestämde oss för att gå hem! Så det var bara att börja knata, Så klockan 6 började jag och Josefine knata från Gällivare, och jag var hemma uppe vid mig vid typ kl 7, så jag var hemma innan min syster som var alldeles för lat för att gå ;)

Jag vaknade vid 1 idag, så kanske lite sömn. Men det går bra iaf. Har varit och köpt biljett till tåget och lite sånt. Men nu ska jag först äta, och sen hoppa i ett varmt bad tror jag :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback