NA NA NA NA NA NA NA NAAAA BATMAN! :D

Nu ni sötisar ska jag alldeles strax lägga mig och sova. Jag ska verkligen INTE vara vaken lika länge som jag var igår. Men nu har jag inte sovit något på eftermiddan eller något. Så jag tror att jag kommer somna riktigt snart! :D

Imorgon ska jag nog kanske ta och smuggla med min kamera till skolan och ta lite snygga bilder. Sen blir det även hockey imorgon. Vilket betyder att jag kommer att sitta och hejja på CAM ABBOT heeeela tiden! :D Han är så bra, han är bäst och jaa, helt underbar ute på isen! :D Min hjälte kan man säga så, jag kommer nog inte blogga så jätte mycket imorgon, men jag ska försöka så klart :D Speciellt nu när min statiskit ökar som fan! ÅÅÅH Det är så roligt när det gör de :D Igår hade jag 38 besökare, och nu sist när jag kollade hade jag 36, så det lär ju bli liiite mer innan midnatt :D

Men nu blire sängen

Puss&Godnatt och så bjuder jag på en bild med min hockeyhjälte! :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback