Min dag ;P

Tänkte att jag ska berätta om min dag annars idag ;D

Jag började 10.05 med ett prov referat. Och det gick faktikst ganska bra, det kändes som de iaf :P Jag och Anton var dom som var klara först, så då gick vi och åt tsm, och snackade på trevligt som fan faktikst ;D Sen efter vi ätit så gick vi upp till fiket och spelade kort som vanligt, och som vanligt blev det chicago ;D

Sen hade vi EOS dvs Teater och musik, och på båda fick vi uppträda, det gick faktikst ganska bra båda gångerna, förutom att på teatern råkade André SLÅ mig på riktigt xD Och så jaa vare en i våran grupp som inte riktigt fattade vad vi skulle göra. Och musiken, gick väl helt ok bra xD

Efter det så slutade vi, snacka chill dag! :D Men iaf, efter skolan slutat så träffade jag Catti på stan ;D Det var najs, vi gick först omkring i massa affärer! Och HOJJ vad jag vill köpa kläder! Men jag har bestämt mig att jag ska typ inte göra det före efter jul, om det inte är något jag verkligen MÅSTE ha xD MEn efter det så gick vi och fikade på Börjeolsson xD Och så satt vi och snacka om allt och inget, riktigt kuuul att träffa henne ;D



Catti idag ;D



Jag och catti för några månader sen :P

-Kommentarer
Postat av: Anna

hiihi, kolla gärna på mina bilder och säg vad du tycker ,tål kritik !! :)

kram<3

- 2010-10-26 @ 17:24:45
-URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Okej :) Skönt att höra :)

- 2010-10-26 @ 17:51:22
-URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback