Lite tivolisnack innan jag säger godnatt



Idag fick jag lära mig lite nytt om denna karusell :D
Det heter Move it och är egentligen Axel´s, men just nu är det uthyrd till Lindströms :D

Denna bild är tagen Pajalamarknaden 09.
Haha Madde, kommer du ihåg? :D

Typ första gången jag träffade Madde på tivoli, så sa hon att hon åker typ aldrig karusell. Men alltså, är man med mig på tivoli kan man inte inte åka karusell, det går ba inte :O Så första gången slängde jag in henne i den "läskigaste" som var där. Och sen dess börjde Madde tydligen åka mer. Och sen när jag träffade henne i Pajala, fick jag henne att åka denna också! :D

God natt allihopa <3


-Kommentarer
Postat av: Camilla

härligt att du hade en bra fredag! det hade jag också :) hade du en bra lördag?

- 2010-10-31 @ 09:45:15
-URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: MADDE

HAHAHHAAH fyfan vad jag var rädd xD och skrek som en jävla idiot gjorde jag också xD

men de var väl tur, de var fan du som lärde mig att gilla karuseller! ;)

- 2010-10-31 @ 16:15:15
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback