Dagens lista ;D

Jag har inte tagit någon klädsel bild, för jag är alldeles för sliten xD Men ni får listan iaf :D

Dagens humör: Trött
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig hästsvans
Dagens klädsel: Jeansleggings, och ett linne
Dagens planer: Baka klart och sen gå och lägga mig tror jag 
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: Att bullarna ska bli klar så jag får sova (a)
Dagens beroende: Baka! :D 
Dagens tråkigaste: Väääänta
Dagens personer: Pappsen
Dagens irritation: Att det tar så lång tid för en deg att jäsa :O
Dagens kommentar: Ingen
Dagens vän: Säääkert någon xD
Dagens onyttiga: för mycket :O
Dagens dryck: Cola (a)
Dagens sämsta: Vet inte xD
Dagens låt: Melissa Horn - Lät du henne komma närmre

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback