Champion´s of rock

Som ni vet så i fredags var jag och såg på Champisn´s of rock så tänkte recensera den :)

Champion´s of rock är en konsert som är ihopsatt för att hylla det engelska bandet Queen. Peter Johansson som är själva huvudpersonen i projektet har med sig två gästartistet Jessica Andersson som även medverkat i Fame och många gånger i melodifestivalen, och Jenna Le-James från London som har varit Peters motspelare i många föreställningar, och fick denna gång följa med honom till Sverige.

Denna konsert var då gjord för att hylla bandet Queen, dettra gjorde dom min visa ord, bilder och hela 31 av deras låtar. Det var en riktig show med danser otroligt snygga kläder och mycket sång! Jag personligen älskade konserten, den var riktigt bra och jag skulle lätt kunna se den igen! :)

Så jag rekomenderar att om den kommer till norrbotten igen, eller om ni har möjlighet att gå och se denna fantastika show, gör det! :)

Alla bilder är tagna från Google









Champion´s of rock (Queen) - Show most go on


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback