Anton Niemi!



Nu ni, ska jag skriva ett inlägg om Anton :D

Anton är en rikigt rolig och härlig kille i min klass! Han är en som man verkligen får skratta åt och med :D Som när vi satt och åt lunch igår. Det var första gången som var jag med honom "ensam" eller vad man nu ska säga xD Men iallafall. Det var riktigt trevligt, vi kunde sitta och prata om allt mellan himmel och jord egentligen.

Det slog mig en dag för ett tag sedan, att när vi var alla klasserna tsm på Udden en dag, så skulle vi ställa oss efter när vi fyllde år på året. Och han fyller då år dan innan mig, så vi stod typ och prata lite smått. Och sen var det inge mer med det. Men för någon dag sen börja jag tänka på vem killen var, och då slog det ju mig! Det var ju  Anton! :D

Sen så alla roliga saker vi har gjort tillsammans, t ex tältningen som var hans idé då. Den var ju så lyckad som den bara kunde bli, alla i klassen kom varandra närmre. Man fick veta massa saker om alla och jaa allt sånt :D Så tack Anton för de! :D Och sen var vi ju idolkvällen ( som bilden är tagen på ) När du kom med din jätte söööta flickvän och vi hade jätte trevligt och allt :D Och sen imorgon kommer vi ju ha hockeykvällen, som jag verkligen tror kommer bli riktigt rolig :D

Så Anton Niemi, är en riktigt snäll och trevlig grabb och jag tror vi kommer ha riktigt roliga och tokiga år och minnen tillsammans :D

Nu kanske ni undrar varför jag skrev detta? Men det var egentligen ett skämt, han sa att jag skulle skriva om honom i ett inlägg. Först skratta jag. Men sen börja jag tänkta lite och vet ni har förtjänar ett inlägg i min blogg :D

Och vet du Anton? 



BUUUUUUUUUUUUUR :D 


Nu om inte annat sitter jag, Anton och resten av klassen och lyssnar på våran syo, som berättar lite om kursvalen som vi ska göra :D

-Kommentarer
Postat av: Anton Niemi

hahahah naaaw vad sött vännen ;)

- 2010-10-27 @ 15:32:27
Postat av: A M A N D A ♥

tältningen va faktiskt min idé också! : (

- 2010-10-27 @ 17:20:46
-URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback