Amanda gästbloggar första gången här(men inte sista)

Hejsan bloggen och alla söta läsare! Nu är det Amanda som skriver. Jag är en liten tjej som går i Olivias fina klass ES1A på Lärkan.

Olivia är på basketmatch nu, LF basket till och med! Och jag funderar... ska jag vara ego och skriva om mig själv? Eller ska jag skriva om Olivia... Nej jag bara skojar, jag ska skriva om Olivia såklart! 

Olivia är en sjuuukt söt tjej!
Jag har inte känt henne så länge, men hon är redan en jättebra vän till mig. Hon är jättesnäll, alltså man kan prata om allt med henne verkligen. Hon är jätterolig och allt... och superduktig på att sjunga! Och så spelar hon sax också, men det har jag inte fått höra än! 

Glad att jag hittat en så fin kompis. <3



Olivia, min sötnos! :*

-Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt bra hos dig? :)

- 2010-10-26 @ 19:43:43
-URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: Marie

Olivia är verkligen världens finaste, helt underbart snäll!=) Hon är så söt hela hon. Bättre människa får man leta efter och lär nog aldrig hitta bättre heller.



Puss & Kram på dig älskade Olivia <3



Älskar och saknar dig.

- 2010-10-26 @ 22:54:42
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback