Rolig fakta eller så xD

Tänker du göra det här testet - Hade ju liksom tänkt de xD
Tänker du ljuga något - Nä, de ska jag väl inte xD
Vad har du gjort idag - Varit i kyrkan, sagt hejdå till alla som åkt och sen har jag bara varit hemma och chillat :D
Gillar du mjukglass - Finns det typ någon som inte göre? xD
Hur många gånger har du varit på Liseberg - 1 gång och längtar tillbaka som fan!
Brukar du tala sanning - Jo, det brukar jag xD Är så dålig på att ljuga xD
Är du kär just nu - Nä, det är jag väl inte xD
Hur gammal är du - 16 ;D 
Gillar du hundar - Jaa, typ xD
Har du haft en fästing någon gång, isf när då - ööhm, nej :O
Bloggar du - Jaaa xD Men ska bli bättre och mer aktiv xD
Gillar du skolan - Alltså JA! ÄLSKAR SKOLAN! :D
Tycker du det här testet är roligt - Alltså nä :O
Hur många sms skickar du om dagen - kanske 50 per dag i snitt xD
Är din mobil viktig för dig - Det är den faktikst xD
Tycker du om att spela tvspel - njaaa xD Inte direkt XD isf singstar om de räknas?
Är blå eller röd din favoritfärg -
Om inte, vilken är det då - Grön :D
Har du facebook - JADÅ! :D
Har du haft något husdjur - Nä, det har jag inte xD
Tycker du svenska flaggan är fin - Nä, jag tycker den är ganska ful xD
Hur många frukter äter du om dagen - Beror på xD 
Har du långt till skolan -
 5 min :)
Varför gör du det här testet - Har tråkigt xD
Gillar du att gå promenader - Ibland äre riktigt härligt :D
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv - alltså massor xD
Brukar du skratta - Jävligt mycket :D
Hur många band har du sett live - Alltså det är fan många! :O
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076, 073 eller 072 - 070
Tycker du det är konstiga frågor - Alltså, jaaa.. .
Skulle du vilja åka till Hawaii - Att jag skulle! :D
Hur många gånger har du badat i år - Alldels för många gånger kanske? xD Dock inte alls lika mycket som förra sommarn XD
Max eller Burger King - Max, helt klart! ;)
Gillar du att sova - Att jag gör! :D
Vem var din första bästa vän - Typ Ida :)
Har du någon bästa vän nu - Jadå :)
Gillar du någon i hemlighet - alltså, vet faktikst inte riktigt xD
Har du många kontakter på msn - Jaa, för många nästgan xD
Skriv vilken bokstav som helst - M
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon - Många! :D
Varför fortsätter du göra dom här frågorna - Känner att jag måste xD
Tycker du om grisar - DOM ÄR SÅ SÖÖTA! :D
Kollar du på melodifestivalen varje år - Jadå! :D
Varför - Det är alltid lika spännande :D
Har du långa naglar - Typ xD
Vilken färg är det på din tröja - Svart
Tycker du att det är snyggt med blont hår - Jaa! Om det är välskött och inte slitet typ xD Och inte guult xD
Gillar du glass - Jadå :)
Har du någon lärare som du hatar - Typ nä XD ogillar ja, hatar nej
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt - Det börjar typ bli det nu xD
Vill du att det här testet ska ta slut - Ja
Vad ska du göra efter det här testet - Försöka sova kanske xD
När sa du ”jag är hungrig” senast - Minns fan inte :O
Vad tänker du på just nu - Att jag skulle inte ha börjat göra detta test xD
Vad ska du döpa ditt barn till - Jag vet inte xD
Katter eller råttor - Hm, båda :D
Gillar du att läsa - Jadå :D
Vilken är den bästa filmen som finns - Twilight saga, Peter pan, vid din sida :D
Hur lång är du - 165cm kanske  :D
Vilken smiley gör du oftast - :D, XD
Hur skulle du beskriva dig själv - Snäll, Glad, Rödtott :D och estetisk xD
Tycker du att matte är svårt - Liite kanske XD
Tror du på gud -
Alltså, typ ja xD Svårt att förklara xD Vill du veta mer kolla under min katergori mina tankar om Religion
Har du åkt skateboard någon gång - Har väl bara testat xD Men nu till sommarn ska jag fan ta och börja åka mer xD Han pratat jätte länge om de xD
Hur många har du lärt känna genom Internet - Alltså det kan ju vara personer man visste vilka dom var men började prata med på msn eller FB. Men det finns några som jag lärt känna liksom bara på internet xD Känner ju inte dom s
 Har du läst tyska någon gång - Att jag har! :D
Förstår du franska - Nejj xD
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet - Alltså det skulle ju vara mamma isf xD
Vilken är den bästa resa du gjort - Göteborgs resan helt klart! :D
Viken är din favoritlåt just nu - Gubben i lådan och Hallelujah
Din musiksmak - Väldigt blandad :)
Tycker du Lasse är ett fint namn - Haha, jaa det är väl gulligt xD
Är du nöjd med ditt namn - Nej, skulle hellre vilja heta Antonia
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta - Antonia
Börjar det här tråka ut dig - Alltså... jaa xD
Skriv vad du vill här - Jag älskar mina vänner <3
Varför skrev du det - För att dom är bäst! <3 
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet -
jaa, annar skulle ju inte jag kunna kopiera och göra de själv XD
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor - Förhoppningsvid Barnpsykolog :)
Vilken klass går du i nu - ES1A
Följer du någon tv-serie, vilken isf - Typ DH, Cougar town och Greys anatomy xD
New York eller Göteborg - New York
Norge eller Kina - Kina
Tycker du att Sverige är ett bra land - Ja det äre väll :)
Hur mycket är klockan - 00.58
Är du trött - Lite
Gillar du munspel - Vill fan ha ett xD
Skulle du vilja springa en mil nu - Nej xD Men  i Maj blire xD
Om jag säger oj, vad säger du då - Jasådu xD 
Hur svarar du i hemtelefonen - Ja, det är OliviaHur svarar du i mobilen - Hallå
Gillar du att skriva med bläck - Ibland xD
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden - kanske xD
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig - Hela frågan är konstig :OSkulle du säga att du är en fjortis - nej :O
Har någon sagt att du är en fjortis - En har sagt de xD Och det var till mig xD
Talar du sanning hela tiden - Typ ja xD
Åker du helst buss eller tåg - Tåg
Vilken stad är den bästa som finns - Vet inte xD
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping - Äre där Agnes bor? Eller är det i Norrköping? XD
Har du druckit kaffe någon gång - Ja, eller typ smakat xD
Läser du tidningen varje dag - Nej
Vad blir 38 + 79 - 117
Varför orkade du inte räkna ut det - Orkar inte, tänkte att det gick lika bra att kopiera det någon anna skrivit :D
Har det här testet påverkat ditt humör - Jaa, har blivit jävligt irriterad eftersom att jag fått göra om samma sak flera gånger! :SGillar du saft - Jodå
Hur många gånger har du varit i Thailand - 0, men jag ska dit! Någongång! :D
Är tjugo minuter lång tid - Beror ju på vad man ska göra xD
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då - Verkligen inte xD
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga - Äntligen klart! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback