Peter Pan

I sina drömmar har hon mött honom många gånger förut. Men när Wendy den här natten plötsligt vaknar, sitter han livs levande på barnkammargolvet framför henne – en märkvärdigt självsäker pojke, klädd i en dräkt av löv. Hans namn är Peter Pan, och det dröjer inte länge innan han lockat med Wendy och hennes bröder på ett äventyr de aldrig kommer att glömma.



Idag har jag kollar på Peter Pan, och just denna version är min FAVORIT jag tycker verkligen att den är jätte bra! Jag börjar alltid gråta lite då där i slutet. Filmen är för övrigt bra gjord tycker jag, och jag rekomenderar verkligen folk att se den! Och när jag var liten var jag faktikst käär i Peter, men kan ni dömma mig? Han är ju bara för söt! :D


-Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh jag älskar bara den här filmen! :) Kan kolla den om och om igen.. blir aldrig less på den! Helt underbar film :)

- 2010-11-07 @ 16:51:56
-URL: http://sannamarieagren.blogg.se/
Postat av: tivoli

haha Jeremy Sumpter är ju bisexuell..:P

- 2010-11-08 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback