Jag och mina test! :D

berätta sju sanningar om dig själv;
- Jag ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR verkligen mina nya vännerr! Ni är helt underbar!
- jag älskar även mina gamla vänner, har alltid gjort. Kommer alltid att göra
- jag har kommit på att man blir inte vuxen, bara för att man tror att man äre.
- jag älskar att gå estet! Musik är mitt liv!
- jag längtar tils jag får mitt skoterkort, och får ta min farbrors skoter och bara KÖRA som bara fan! :D
- jag ångrar verkligen inte attt jag flyttade till Luleå! :D
- jag har fan inte förädrats bara för att jag flyttade hit ;)

sex sanningar om hur du var som liten;
- jag började lätt gråta, om andra grät xD
- jag har tydligen alltid varit väldigt mogen :O
- jag var mobbad
- jag var blooondie
- jag var riktigt grym på pilbåge :O
- jag var ganska blyg xD

fem sanningar om ditt kärleksliv;
- kärlek
- är
- ganska
- privat
-  :D

fyra sanningar om ditt familjeliv;
- Jag har väldigt bra kontakt med min farmor
- Jag saknar på något sätt att bo med min pappa, men endå inte xD
- Jag och min lillasyster bråkar ALLTID! :O Men vi vet att vi alltid finsn för varandra om det behövs
- Min älskar alla mina familjer! :D
tre sanningar om ditt vänskapsliv;
- Jag har fått nya vänner som betyder så otroligt mycket!
- Jag har gamla vänner, som betyder jävligt mycket! Att få kunna prata med dom om gamla minnen och om saker som jag inte riktigt vill prata med mina nya vänner om för att jag inte vill tynga dom, men eftersom att mina "gamla" vänner hjälpt mig egenom det, så äre lättare att prata med dom
- Jag har världens bästa vänner !<333

två sanningar om din personlighet;

- jag är typ alltid glad, jag sjunger nästan alltid, jag är drivande och väldigt engagerad!
- jag tror att folk tycker att det är ganska lätt att prata med mig, många har sagt det :) Därför brinner jag just nu för att bli Barnpsykolog :)

en sanning om detta testet;

- Lite jobbigt, men det var nog bra för mig att göra de :)

-Kommentarer
Postat av: Camilla

Idag ska jag bara jobba :)



Hoppas du får en bra dag :D

- 2010-11-10 @ 07:20:16
-URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa :) Såg du Desperate Housewives igår? :)

- 2010-11-10 @ 12:10:45
-URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback