I hear you call my name

Jag tycker verkligen att Jay Smith ska vinna idol! Jag tyckte verkligen om han när jag såg han förra veckan, men igår när han sjöng Like a preyer med madonna, och man blev nästan slagen i hjärtat av hans sång, då visste jag och nu vill att han kommer vinna hela skiten! Som ni flesta kanske vet så har han ju testat positivt för narkotika, och det är alltså hasch. Han kommer inte just nu bli diskad ur idol och han ångrar verkligen de han gjorde, han kommer dömmas till dagsböter vad det verkar som nu. Jag känner att jag blir riktigt glad på något sätt när jag sitter och läser just nu i alla tidningar, han ånrar sig och det tycker jag är riktigt riktigt bra! Det visar bara att han är riktigt mogen och så. Idol/tv4 hjälper och stöttar honom alla verkar vara riktigt hjälpsamma mot Jay just nu, alla verkar ha acceptera det som hänt och vill hjälpa honom, de kommer hjälpa honom med rehablitering och liknande saker, och sen att dom låter honom vara kvar i idol, det är ju så bra så att de inte är sant!

Jag vet inte ritkigt vad jag ska säga mer, men han faller inte för mig! Jag tycker fortfarande att han är riktigt riktigt bra! Alla människor gör snedsteg och det är sånt man får acceptera, och på något sätt tycker jag att detta är ett ganska litet men ändå stort snedsteg, men det hade kunnat vara värre han kanske hade kunnat vara dömd för mord eller något xD Men det blev han inte, utan de var droger och allt kommer nog bli bra och om ni gillar Jay lika mycket som mig så fortsätt rösta på honom, sluta inte tycka om honom och hans musik bara för detta! Utan tänk på hans underbara sångröst, han förtjänar verkligen att vinna idol!

Jay på genrepet förra torsdagen i Luleå




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback