Dag 30

Day 30- Who are you?

Jag är Olivia Holstad 16 år och kommer från Malmberget. Har nyss flyttat till Luleå och där gå jag på de Estetiskaprogrammet - Musik. Jag trivs som bara fan och jag har fått många nya älskvärda människor som ni har stött på många gånger på min blogg! Om inte annat så älskar jag allt som har med musik att göra, båda spela, sjunga, lyssna på och även skirva lite eget ;) Jag är en person som både älskar att läsa och skriva på mina egna villkor! :D Gillar inte när folk säger åt mig vad jag ska göra egentligen, men jag gör de och jag försöker se det positiva i det hela ;) Jag är lite smått galen i tivolin, det kommer från min älskade pappa jag älskar att både åka karuseller, gå omkring i parker och både fotografera och kolla på bilder ;)

Jag vet inte vad jag ska säga mer, men hoppas att ni har lärt er lite om min under denna 30 dagar period ;) Kanske tar och gör om den om någon månad eller ett år, bara för att se hur mycket jag har ändrats ;)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback