dag 21 och 22

Day 21- A picture of something that makes you happy



Att vara med dom bästa! Så de inkluderar liksom musik och dans också :D

Day 22- What makes you different from everyone else

Alltså, jag måste ju nästan säga allt! För ingen människa är ju någon lik, eller ja på vissa sätt är jag ju lik några och inte på vissa xD Men detta var en riktgit svår fråga, men jag måste ju säga att hela jag är ju liksom unik ! :D

Day 23- Something you crave for a lot

Day 24- A letter to your parents

Day 25- What I would find in your bag

Day 26- What you think about your friends

Day 27- Why are you doing this 30 day challenge

Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

Day 29- In this past month, what have you learned

Day 30- Who are you?


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback