dag 19

Day 19- Nicknames you have; why do you have them

Olli; Kom från mina kusiner när jag var liten, det blev jag kallad ända till typ nu xD Men då äre bara Anni och Farmor som kallar mig de xD

Lia: Något som jag och Rebecca kom på i typ 4an eller något sånt xD

CrazyOlly: Ett nickname som jag hade på bdb och msn. Men blir nu även kallad det av Amanda och några till :D

Snusken: Alltså, jaaa. Det kom liksom på dag 1 det har min pappa kallat mig sen första dagen som han såg mig xD Först var det ju liksom för att jag inte hade något namn, men sen blev det så att han liksom inte slutade och jaa nu 16 år senare är jag fortfarande snusken xD

Olly; är det som allra flesta kallar mig typ nu och så xD

Day 19- Nicknames you have; why do you have them

Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future

Day 21- A picture of something that makes you happy

Day 22- What makes you different from everyone else

Day 23- Something you crave for a lot

Day 24- A letter to your parents

Day 25- What I would find in your bag

Day 26- What you think about your friends

Day 27- Why are you doing this 30 day challenge

Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

Day 29- In this past month, what have you learned

Day 30- Who are you?


-Kommentarer
Postat av: Elin

Finfinblogg ! :)

- 2010-11-10 @ 16:10:01
-URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback