Trafficking

Sitter nu i skolan och jobbar med traffikickng. Det går ändå ganska så bra nu, är klar med hmmmm inledningen xD Och hela rapporten ska vara klar på Fredag!!!!! Och då är jag dessutom i göreborg, så måste typ lämna in den på onsdag eller något sånt :P Men det ska nog gå, så helgen kommer bli att skriva och skriva och kanske åter skriva xD Men förhoppningsvis kommer det att gå bra bara man börjar skriva och kommer in i berättelsen xD haha

Nej nu ska jag sluta flumma och börja skriva :D

 

Såååå här snygg kommer jag vara imorgon kl 19, och varför de? Jo för att det är vårkonsert på blåforell! :D Så då ska jag drilla och spela lite på saxofonen! ;)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback