Sovgött alla sööta!

Nu blire för mig att slänga mig i sängnen, eftersom att jag fick veta att jag ska på morgonmöte imorgon kl 9 innan ens min skola har börjat så de känns bra att jag inte missar en massa. Men iaf det kommer bli med Katrin och Karin och lite småå roliga U-råds saker!

Idag så var det våran sista dag med Martin våran volontär, eller inte riktigt sista, utan om en vecka är det den sista. Vi har haft jätte trevligt och han gjorte middag åt oss, en liten soppa. Sen lekte vi massa roliga lekar och sen blev de en liten film. Dock var vi bara tre som stannade och såg den, och vi var tvungna att åka. Så vi stoppade filmen och pratade lite ute ist om massa olika saker. Martin är verkligen en trevlig kille och jag kommer sakna han när han åker tillbaka till Ungern. Men han har lovat oss att komma tillbaka. Och jag får tänka som Ove sa att jag skulle. " Tänk att du kanske stöter på honom en dag i New York" Och de får man verkligen hoppas för då har det gått bra i livet för oss båda! :)



Martin, våran fantastiska volontär från Ungern! :)



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback