stress stress stress!

Just nu är det jävla mycket, med stacken, urådet, kyrkan och skolan och ja man kan ju säga ALLT händer precis just nu!

Den här veckan hare varit svin mycket, massa möten och imorgon så blire att jobba på stacken! har haft tre möten bara den här veckan men ändå äre lite!

Nästa vecka så äre marknadsveckan, vilket betyder JOBB! ( Mamma, jag kommer alltså inte hinna komma till Luleå, tar de här om jag inte kommer hinna ringa! ) Sen så ska jag, Malin och Sandra sjunga på lördagen på stacken, som kommer bli väldigt jobbig för mig eftersom att jag egentligen hade behövt vara på två ställen men iaf.

Vi ska ju då sjunga, och vi har inte ens tränat och det har bara varit en massa tjaffs! " Jag vill inte sjunga själv" " Jag vill inte göra ditt och datt" " Jag orkar kanske inte ens sjunga" Så nu är jag ganska så less! Vi kan knappt låtarna, och det är typ en vecka kvar!

Helgen efter det vecka 12 dvs. Kommer jag och Malin åka ner till Strängnäs vart de är en Elevrådskongress, och till de måste jag hinna hitta nå "Fin" kläder eftersom att de kommer bli en Bankett på kvällen någon av dagarna.

I Maj ska vi åka till Göteborg med Stacken, och vi fattar ca 10000 så vi alla jobbar häcken av oss för att kunna ens ta oss dit, eller dit kommer vi. men vi kan inte äta eller något xD

Så om ni märker att bloggen inte riktigt hänger med, så äre just för ja ni ser ovan, och nu har jag inte ens sagt någonting om skolan!

Pusshejss!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback